Aug 2, 2011

a criminal

dan kalau aku marah, aku diam.


jadi jangan tanya aku soalan yang memang selalu selalu aku ditanya tu:
'tika, marah ke?'


kalau dalam keadaan sekarang, aku yang ada niat nak join mercy malaysia pun boleh usung machine-gun selamba je aim dekat pipi cantik kau.
*ini hiperbola, please take note


dan untuk pengetahuan kau yang memang cetek kedalaman when it comes to sensitivity tu:
BUKAN SEMUA ORANG ANDROID TAK BERPERASAAN MACAM KAU.
sila lah faham kewujudan hakikat ni,


memang lah ini dugaan ramadhan namanya.
nampaknya kali ini, aku kena uji, sabar aku tahap mana.
we'll see then, tolong Tuhan, guide me through this.


dan lagi sekali, kalau aku marah, aku diam.


tolong pergi tinggal je aku seorang.
kalau jodoh kita panjang, selang seminit lepastu, 
aku boleh pandang kau takada satu kuman dendam dalam salur darah jantung aku ni.


being jiwang is not a crime.
being emo, on the other hand, makes you a criminal.


i'm a criminal then. 

No comments:

Post a Comment