May 15, 2011

jodoh yang macam biskut

when i look at you- miley cyrus


kau tahu, jodoh tu macam biskut. sekejap dia ada dekat kita, sekejap lagi dia dah takada.


jadi, sementara jodoh tu ada, kenalah appreciate dia, jaga dia, treasure dia. sebab mungkin esok dia dah takada.


itu yang aku nak buat sekarang. aku nak appreciate, jaga, and treasure jodoh yang ada dekat aku. aku taktahu sampai bila dia nak ada dekat aku, tapi aku taknak menyesal bila dia pergi tinggalkan aku nanti, yang aku tak buat apa apa untuk treasure dia. aku taknak menyesal di kemudian hari, sebab nanti dah takada gunanya kalau aku mengamuk-merampus-hentak hentak kaki pun. 


my very own, special, awesome gift from God
harap harapnya jodoh kita panjang. i pray to God, please let us be together, till the end of time, Amin.

No comments:

Post a Comment