Apr 15, 2011

LIVE to EAT

what the hell - avril lavigne

greetings! hello readers (kalau ada), assalammualaikum! :)

korang suka makan tak? aku sukaa sangat makan! nyum nyum! :P

sekarang aku kat lab sebenarnya, simulation lab, buat project engineering graphics, aku dah makan dah, terima kasih, tapi aku nak cerita pasal betapa aku sukaa makan, haha. bila aku boring-bosan-taktahu nak buat and fikir apa, aku akan fikir pasal makan dan makanan. contoh terdekat, pagi tadi tyme menghadap komputer buat description untuk manufacturing process of vinyl chloride monomer dengan farah nabilah comel (tapi dah berpunya *wink!*), aku dah sebut kat dia 3 nama makanan yang aku rasa nak makan, haha! yang keluar kat mulut 3 je lahh, dalam kepala aku dah fikir banyakkk lagi! jadi hari ni aku nak buat list makanan yang aku rasa aku nak lahap, kalau tak sekarang pun, tadi tyme aku lapar lahh, atau pun esok esok tyme aku lapar lagi, heh.

so, here goes~
  •  mak punya nasi briyani ayam goreng sambal udang (waa! nakkk!)
  •  kek lapis sarawak
  •  kuih pau
  •  puding karamel
  •  biskut lemak hup seng + milo
  •  Portuguese egg tart
  •   mihun singapore
  •   nasi putih + sambal daging tumbuk + kailan ikan masin + bergedil (waaaa!)
  •   blueberry cheese tart
  •  biskut weetameal + mayonaise tuna + air teh (nak sekarang!)
  •   roti telur kedai Pakcik Bujang
  •    Uncle Bob (minggu ni tak makan pun, huuu)
  •    Penang char kuey tiow
  •    V5 kafe punya goldon blew + rice + fries
  •   cucur udang mak masak (*craving*)

dah lah tu kot, banyak sangat pulak aku nak makan, tak senonoh anak dara Pakcik Rahim ni. (alahh, tapi ayah still paling sayang ika kan, hehe. :P) aku tahu aku gemuk, bla, bla, bla, apa semua, tapi aku nak makan jugak. kita hidup sekali je, takkan nak lepas kan peluang ni. dah tua nanti belum tentu dapat makan apa kita nak kan? jadi selagi boleh makan ni, makan lahh. rezeki tuuu! haha. aku memang pandai makan. masak? no comment (-__-). kalau aku ada kat rumah, mak akan tanya aku nak masak apa, aku lah tukang fikir menu, sebab aku memang selalu ada je yang aku nak makan, he. aku siap pernah cakap lagi kat adik aku, "makan is my passion", ahahah! :P
sampai ketemu lagi, readers, may peace be upon you!

-aku nak kena sambung buat project ni. T-T

No comments:

Post a Comment