Jun 8, 2011

coretan (ii)

serenade piano version- fruit basket ost

akukah itu?
si pesimis yang rugi?

aku bukan aku
aku ada tapi aku tak ada
aku jelas tapi aku tak nyata
aku disini, menunggu hingga ada yang temui

kadang aku sunyi
selalu aku sepi
kadang aku keliru
aku bosan, bosan
masa pergi saja
tinggalkan aku, yang masih cuba
untuk faham!

kadang aku buta
kadang aku bisu
selalu aku tuli
aku hidup?
ya, aku hidup
aku ada, aku disini
aku bukan aku

aku ketawa, aku menangis
aku berteman, ramai
aku juga ada rasa.. bahagia
tak cukupkah itu?
belum normalkah aku?
belum manusia, insankah aku?
belum hidupkah aku?

aku hipokrit?
akukah, si pesimis rugi?
tapi aku ada!
cuma aku.. bukan aku.

aku, si pesimis
0142
03112010
utptronoh

kadang kau rasa macam ni. it felt so wrong, like you don’t belong. kau takboleh fit in tak kira macam mana kau cuba. ini normal; untuk aku, pada aku. dekat orang lain aku taktahu.

memang kepala tengah ting-tong, memang hati taknak tenang walau aku dah suruh; sebab keputusan nak keluar.

Tuhan rahmati kau orang, kaythanxbai.

No comments:

Post a Comment