Jun 3, 2011

my very own, special, awesome gifts from God! (ii)

love is weaken when it comes out of mouth- low-end project

orang orang ini selalu ada bila saja aku perlu. sentiasa, selalu berdiri sebelah aku, tak kira macam mana keadaan aku.

here are some thoughts about them; my very own, special, awesome gifts from God.

echa- the joker; yang bawak ceria.
dia ni memang pandai buat orang ketawa. aku yang tengah moody pun boleh gelak gila gila kalau dia dah buat lawak sengal dia tu. aku memang sayang kat dia. kalau aku tengah sedih pun, airmata tak jadi keluar bila dia ada dengan aku; sebab dia akan buat aku gelak.

saya sayang awak lah; echa! :)



farah- the counselor; yang selalu memujuk.
aku yang selalu moody and rasa down, dia ni akan notice and tanya aku kalau ada apa apa yang jadi. aku boleh cerita macam macam dengan dia. walaupun dia ni jauh lagi kecik dari aku, tapi dia dapat pujuk aku tak kira macam mana. aku sangat treasure dia, yang setia nak dengar kalau aku nak cakap apa apa.

farah; saya sayang awak tahu! :)



rose- the guardian; yang menjaga sentiasa.
dia ni akan marah aku kalau aku pilih pilih makan. dia akan tegur aku kalau aku mengada manja sangat. dia selalu jaga aku, aku tahu dia akan defend aku bila bila masa kalau aku perlu. dia ajar aku jadi kuat, berani. and dia tak kisah je asyik kena tolong aku. aku value dia, sangat sangat.

saya sayang awak; rose! :)



nina- the motivator; yang bagi semangat.
nina selalu motivate aku bila aku ragu dengan diri sendiri. dia akan kata yang aku boleh buat and dia percaya dengan aku. aku jadi bersemangat bila dia kata macamtu. dia ni tahu je aku memang kadang tak berani, tapi dia sangat pandai buat aku rasa yakin dengan diri sendiri. and I love her because of that.

nina sayang; I love you! :)



hajar- the partner; yang jadi teman.
dia ni partner-in-crime aku. aku akan bagitahu dia semua nya. and most of the time, kita orang akan fikir benda yang sama. dia ni my perfect partner. tahan je dengan perangai aku yang macam macam. dia sentiasa ada dengan aku, never leave my side. aku sangat hargai dia.

saya sayang awak tahu tak; hajar! :)



macam mana orang orang ni jaga aku, aku pun nak jaga dia orang. macam mana orang orang ni ialah yang terbaik pada aku, aku pun nak jadi yang terbaik pada dia orang.

memang aku taktahu sampai bila sayang ni akan ada, tapi selagi diizinkan Dia, aku terima dengan sepenuh hati aku.

ya, aku memang orang yang mengucapkan apa aku rasa. dan ya, hati aku warna merah jambu masa sekarang.

I love you!

2 comments: