Jun 3, 2011

kawan sampai infiniti

teman sejati- brothers

kawan, kau ada dengan aku dari dulu dulu. dan kau takpernah lepaskan aku. aku nak cakap terima kasih sangat sangat, for never let go of me. kau ada sejak aku berhingus-budak-kecik lagi. kau ada bila aku dewasa-wannabe. kau ada bila aku jatuh tersungkur, kau ada bila aku bertatih bangun. kau ada bila aku ketawa, untuk kongsi gelak dengan aku. kau ada bila pertama kali aku rasa patah hati tu macam mana. dan kau ada bila aku menangis, walaupun aku takmintak kau kongsi sedih tu dengan aku.

kau dengan aku dah lalu macam macam. kau dengan aku; kita ada bittersweet memories, aite?

aku sayang kau kawan, sampai bila bila. ingat jangan mungkir janji, tahu! :)


zila, kina, seha, fifa :)

dengan farah sekali :D




kawan sampai infinity, for eternity kayyy!

No comments:

Post a Comment