Jun 2, 2011

my very own, special, awesome gifts from God!

ocean travel- tearliner

a wise man once told me; ‘kalau sayang sangat pun takboleh’. aku faham apa yang dia nak sampaikan; dia takut terluka, disakitkan bila dah sayang kat orang. sebab bila kita dah sayang kat orang, kita jadi fragile, reckless, jadi lemah dan sanggup terima malah buat apa saja. bila kita dah sayang orang, ada banyak kemungkinan yang kita akan sakit nanti. tapi, bagi aku, bukan sakit saja yang ada bila dah sayang; bahagia ada, ketawa ada, gembira ada.

and so, I am taking the risk, the chance, yang Dia dah bagi kat aku, untuk jatuh sayang dengan orang orang ini.

kesayangans; saya taktahu apa akan jadi esok atau nanti nanti, jadi saya cuma nak hargai apa yang saya ada sekarang; masa dan kesempatan untuk jatuh sayang dengan awak semua. I love you :)

farah, rose, nina, echa :)


aku dengan mereka :D





dengan hajar sekali ^.^
let us make a lot lot lot of happy memories together! 

No comments:

Post a Comment